Meld hier jouw retour aan

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis is gegaan met je bestelling of dat je ontevreden bent over het bestelde product? Via het formulier hieronder kan je eenvoudig contact opnemen met onze klantenservice die je binnen 24 uur verder zullen helpen.

    Aanmelden van een retour

    Stap 1: Vul het retourformulier hiernaast in en geef zo duidelijk mogelijk aan wat de reden is van het retour. Zo kunnen we jou en andere klanten in de toekomst betere service en producten aanbieden.
    Stap 2: Je ontvangt binnen 24 uur een mailtje met het retourformulier, zodat je direct het het product retour kan sturen.
    Stap 3: Vul het retourformulier in en stop het bij het pakket. Geef het vervolgens af bij het dichtstbijzijnde pakket punt.
    Stap 4: Het geld wordt daarna binnen 7 werkdagen teruggestort op jouw rekening.

    Retourvoorwaarden

    Aan de volgende voorwaarden dient een product te voldoen om het te retourneren:

    • Een product kan binnen 30 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
    • ​Het product indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking retourneren.
    • Het product dient ongebruikt te zijn.
    • Het product dient niet beschadigd te zijn.

    We hanteren een carry-in regeling, wat inhoudt dat jij de verzending naar ons betaalt. Echter wanneer er een kapot, beschadigd of verkeerd artikel is geleverd, betalen wij de verzending van het retourartikel. We raden aan breekbare spullen verzekerd terug tet sturen i.v.m. kans op breuk. Vanuit België zal dit ca. 16 euro zijn.

    Klachten

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan via het contactformulier.

    Schade

    Is er sprake van schade of een productiefout? Komt een bestelling aan en is er iets kapot gegaan tijdens transport laat ons dit zo snel mogelijk weten. Schades moeten binnen 5 werkdagen na afleverdatum bij ons per e-mail gemeld worden. Wat te doen? Stuur ons een e-mail met de volgende gegevens:

    1. Jouw bestelnummer
    2. Foto’s van de schade en de verpakking
      • 1 foto van de buitenverpakking met het label zichtbaar.
      • 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal.
      • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s
        Deze foto’s zijn nodig voor het afhandelen van de schade.
    3. Het artikelnummer waar het om gaat

    Dan handelen wij het binnen 24 uur voor je af en lossen we het netjes op.